HTML

Aviva napjai

Egyszülős család, egyetem, gyereknevelés, hőzöngés, merengés, vidámság és zene, avagy mindaz, ami történik, vagy jó lenne, ha történne.

Friss topikok

WIN!

Aviva (törölt) 2011.12.16. 13:07

 Nagyon beparáztattak ezzel a vizsgával korábban, ehhez képest ÖTTTTÖÖÖS!! Amit kellett, azt tudtam (és nem, még véletlenül sem a harmadik utas politikát húztam!), ameddig tudtam, leírtam, igaz, még a negyedéig se jutottam, már mehettem is ki, elmondtam, kaptam még két kérdést, azokat is tudtam, és már be is van írva, hogy JELES :) 

Így decemberre már csak két vizsga maradt, ráadásul azok elvileg igen lazák lesznek, a gond csak ott van, hogy persze két egymás után napon, ráadásul hétfő-kedd. Hétvégén tanulni? Nemár... Oké, elvileg számíthatok némi gyermekmegőrzésre, úgyhogy lesz időm belenézni a cuccba, hogy legalább arról fogalmam legyen, hogy mi ez egyáltalán. 

Aztán végre kezdődhet a lazítás (vagy legalább is valami olyasmi), viszont januárban még két vizsga vár rám, ami mondjuk marhára nem hiányzott, szeretem decemberben letudni ezeket, de idén valahogy nagyon hülyén jött ki a lépés. 

Címkék: vizsga vizsgaidőszak

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avivanapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr823468420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása