HTML

Aviva napjai

Egyszülős család, egyetem, gyereknevelés, hőzöngés, merengés, vidámság és zene, avagy mindaz, ami történik, vagy jó lenne, ha történne.

Friss topikok

"Forralt tea", új félév, busók

Aviva (törölt) 2012.02.07. 23:04

Ma egy óriási felfedezést tettem: baromi finom a teát forralt bor fűszerkeverékkel ízesíteni! Mondjuk nem kizárt, hogy erre nem én jöttem rá először, de tök mindegy. Mindössze annyi történt, hogy találtam itthon egy tasak ilyen cuccot, bor viszont nem akadt hozzá, de nagyon nagyon vágytam valami finom forró italra, így ez lett belőle. 

Eközben megkezdődött az új félév, eddig nem nagyon lehet okom panaszra, egész jó kis órák lesznek, bár némelyik elég keménynek tűnik. Olyan viszont egyelőre nincs, amire azt mondanám, hogy tuti kínszenvedés lesz bejárni. Hiper szorgosan jegyzetelgettem is az elmúlt két napban, már amikor volt mit írni, mert ugye az első hét mindig ilyen, a legtöbb tanár csak ledarálja, hogy mik a követelmények, tematika itt és itt, vizsga szóbeli/írásbeli, ennyi meg ennyi zh lesz a félévben, kell beadandó/nem kell beadandó, kutatás ennyi meg annyi fős csoportokban, stb. Amit rühellek - és némely oktató erre izgul -, hogy a legelső órán tesztet íratnak. MIÉRT kell ezt csinálni? Ilyenkor persze a francnak sem jut eszembe semmi, hiába hogy csak valami tök szubjektív hülyeséget kérnek. Máskor érdekes módon csupa ilyen dologgal van tele a fejem, de ha hirtelenjében rám parancsolnak, hogy írjam le, akkor nem akar sikerülni. 

Aztán, mivel február van, idén is vár ránk a busójárás, Mohács, jövünk! Tavaly voltam először, nem is értem, hogy maradhatott ki ez nekem idáig, állati nagy élmény volt! Nem is kérdéses, hogy idén is tervben van egy mohácsi kirándulás, utolsó napra természetesen, ami ebben az évben február 21-e lesz. Na mondjuk az az egy, ami nem hiányzik, hát a hazaút, távolsági busszal, az az eszetlen tömegnyomor, ami tavaly is volt. Gondolom ez idén sem lesz másként. Vaaaaagy kéne keríteni valakit, aki 1. tud vezetni 2. van kocsija/tud szerezni 3. hajlandó nem inni. Már ki is szemeltem erre valakit, csak nem tuti, hogy ő rá is fog érni. Óóóó, nem is utolsó nap, hanem a vasárnap az érdekes, ami 19-e. Na mindegy, ezt még addig eldöntjük, megszervezzük, megoldjuk. Valami csak lesz, de menni kell, mert ez az év egyik legjobb mókája, nagyon bírom a busókat :) Van annak valami perverz bája, hogy ijesztőre maszkírozott, nagybundás pasasok próbálnak elkapni, és minél jobban visong az ember, annál inkább megszorongatnak. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avivanapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr754076918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása