HTML

Aviva napjai

Egyszülős család, egyetem, gyereknevelés, hőzöngés, merengés, vidámság és zene, avagy mindaz, ami történik, vagy jó lenne, ha történne.

Friss topikok

Aviva (törölt) 2012.01.14. 14:03

Hú, azért egy jó fürdő csodákra képes. Na meg a hajmosás. Már ezerszer jobban érzem magam, bár arra azért továbbra sem vállalkoznék, hogy az utcára kitegyem a lábam, de talán némi rendrakás lesz itt ma mégis. Anyukámat megkértem, hogy szállítson ide némi kenyeret, fájdalomcsillapítót meg cigarettát, és akkor el leszek látva mindennel. 

A cigiről jut eszembe, a napokban volt szerencsém kipróbálni egy ismerősöm e-cigijét, és sokkal cigiszerűbb, mint amire számítottam. Talán egy próbát megérne... Csak az ára... Tudom, persze, mennyit elköltök cigire, csak amikor kisebb részletekben adom ki a pénzt, nem tűnik annyinak. Illetve dehogy is nem, így is borzasztóan soknak tűnik, de azért mégse tízezer fölötti összeget adok ki naponta a kezemből. Vannak persze olcsóbb változatok is, csak hát gagyira nem szívesen költök, meg megjártam már párszor az ilyen "gazdaságos" verziókkal. És azért abban sem vagyok biztos, hogy ha vennék egy ilyet, akkor mindig csak azt szívnám, és nem vennék mellé rendes cigit is. De azért látok benne fantáziát. Talán hamar megtérülne az ára, még akkor is, ha nem helyettesítené 100%-ban a rendes cigarettát. Csak ehhez kéne valaki, aki ért hozzá, kipróbálta már ezeket, és az ő segítségével talán mernék is vásárolni. Arról már meggyőződtem a neten, hogy a mentolos ízről sem kell lemondanom, sőt, rengetegféle ízben gyártanak patront, illetve folyadékot. 

Így belegondolva, tényleg sok előnye van ennek a cuccnak, egyrészt anyagilag is, másrészt azért na, a cigi tényleg egészségtelen, még ha ez annyira nem is izgat. Viszont az már annál inkább, hogy az e-cigit bárhol lehet szívni, nincs füst, nincs szag. És ami plusz pont, hogy nincs az az ocsmány hamu, ami nálam örök probléma, állandóan csupa mocsok tőle a konyhaasztal, mert biza nagyon el tudok merengeni, és potyog mindenfelé. Büdös hamutartó sincs ebből adódóan, ami szintén pozitív. Na arról nem is beszélve, hogy e-cigizni az ágyban is lehet. Ugyanis kb. ez az egyetlen oka, amiért nekem a laptopom általában nem a szobában van:  mert ott azért nem gyújtok rá. Büdös lesz az ágynemű, potyog a hamu, és amilyen nyomi vagyok, ki is égetném. E-cigivel lehet viszont az ágyban hesszelve netezni, nem kell kimászkálni a konyhába. Szóval sok érv szól mellette. 

Ami ellene szól, az ugye egyrészt az ára, bár ez így nem teljesen igaz, hiszen, mint írtam, ha beválik, hamar megtérülne, idővel talán át tudnék térni kizárólag az elektronikus változatra. Viszont ami az én szemszögemből problémás, hogy bár azt írtam, rosszabbra számítottam, azért azt meg kell hagyni, hogy nem olyan erős, intenzív, mint a rendes cigi. Pedig akiét kipróbáltam, ő a legerősebb változatot használja. Persze biztos hozzá lehet szokni, csak ettől kicsit tartok azért. Meg hallottam olyan negatív véleményeket is, hogy kaparja a torkot, kiszárítja a szájat. Én ezt két slukk alapján nem tudom megítélni, de ha végül mégse jönne be a dolog, elég drága tesztelés lenne. 

Címkék: dohányzás elektromos cigi e-cigi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avivanapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr243545220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása