HTML

Aviva napjai

Egyszülős család, egyetem, gyereknevelés, hőzöngés, merengés, vidámság és zene, avagy mindaz, ami történik, vagy jó lenne, ha történne.

Friss topikok

Nincs kedvem tanulni!

Aviva (törölt) 2012.01.03. 17:56

Miért érzem úgy, hogy ha most elkezdenék tanulni, akkor rám dőlne az épület, elpusztulna tízmillió agysejtem és még a harmadik világháború is kitörne? Egyszerűen képtelen vagyok erre rászánni magamat... Amúgy is, mi az már, hogy nekem januárban tanulni kell? Nem ehhez vagyok szokva, eddig decemberre mindig letudtam az összes vizsgámat, most meg ez... hát nagyon barom módon jött össze. Fúj!

Címkék: tanulás egyetem vizsga

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avivanapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr993516995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása