HTML

Aviva napjai

Egyszülős család, egyetem, gyereknevelés, hőzöngés, merengés, vidámság és zene, avagy mindaz, ami történik, vagy jó lenne, ha történne.

Friss topikok

Vizsgaidőszak van (és lesz is még egy darabig)

Aviva (törölt) 2011.12.15. 10:05

 Elérkeztem a 2011/2012 őszi szemeszter második vizsgájához, ami meg kell mondjam, nem tölt el túl nagy örömmel. Persze annyiból jó, hogy ezzel is közelebb vagyok a végéhez, de ettől még nem lett több kedvem vizsgázni. A soron következő egy fincsi kis szociálpolitika vizsga lesz, méghozzá szóbeli. Bár tulajdonképp jobban szeretek szóbelizni, csak a várakozást utálom, meg azért elég nagy lutri, hogy mit húzok. Velem rendszeresen az történik, hogy kihúzok valami olyat, amit úgy érzem, nem tudok, az előttem/utánam következők meg mind azt húzzák, amit kisujjból el tudnék mondani. Meglehet persze, hogy ők is pontosan így érzik :) Visszagondolva, már az érettségin is eljátszottam, hogy "na jó, én póttételt kérek", drága aranyos irodalomtanáromnak minden erejére szüksége volt, hogy lebeszéljen róla, aztán elmondtam ötösre :) Ugyan ez volt életem első egyetemi szóbeli vizsgáján is, annál a tanárnál, akitől a legjobban féltem. Aztán azt is sikerült eldalolnom ötösre, sőt, még szaloncukrot is kaptam :) Szerintem amúgy az lehet a titok nyitja, hogy olyan szerencsétlen képet tudok vágni, hogy attól bárki szíve meglágyul, és rögtön úgy állnak hozzám, hogy "jaj, hát tudja ez a szegény lány, csak nagyon ideges". Ez valahol még igaz is, mivel általában tényleg tudom, nem is ettől félek, inkább csak attól, hogy nehogy belezavarodjak. Azért azt még megjegyezném, hogy ez a szerencsétlen kölyökkutya-nézésem csak férfi tanároknál, és nagymamatípusú tanárnőknél válik be, úgyhogy ennek holnap nem fogom hasznát venni.

Na, azért valami zenét ide a végére, ártani nem fog :) Ennek most semmi apropója nincs, egyszerűen csak szeretem, na meg lazítani tényleg kéne :)

Címkék: zene vizsga vizsgaidőszak bohemian betyars

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avivanapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr163465350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása